  • Data: 2009-09-04 04:13:52
    Temat: Re: spadek
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Żadne z tego. I to nie ty będziesz wybierał tylko on.
    >
    > Do wyboru ma
    >
    > 1.wbrew woli spadkodawcy postępuje uporczywie w sposób sprzeczny z
    > zasadami współżycia społecznego;

    Odpada

    > 2.dopuścił się względem spadkodawcy albo jednej z najbliższych mu osób
    > umyślnego przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub wolności albo
    > rażącej obrazy czci;

    Odpada

    > 3.uporczywie nie dopełnia względem spadkodawcy obowiązków rodzinnych

    To ma sens, prawie rok nie utrzymujemu jakichkolwiek kontaktów.

    > Skoro nie chce zrobić tego, to dlaczego miałby cię chcieć
    > wydziedziczyć. To się kupy nie trzyma.
    > Skoro chce ci coś dać to nie możesz mu tego zabronić. Możesz tego
    > ewentualnie potem nie przyjąć, ze skutkiem, że dotaną to twoje dzieci.
    >
    > Jak nie będzie ci chciał dać niczego to w testamencie zapisze to
    > innym, Jak narazie to ty nie chcesz wziąć, a nie on dać.

    Bo wizyta u notariusza to koszta. A on jest niewyobrażalnie chytry

    > ...ustawowoym.

    A znasz jakichś innych?

    > W testamencie może zapisać wszystko nawet schronisku dla zwierząt.
    > Więc tym bardziej nie stoi na przeszkodzie, żeby zapisał wszystko "jego
    > kobiecie" i to ona dostanie wszystko.
    > Tylko musi chcieć to zrobić.
    > jak się uprze, że ci da, to nic nie możesz z tym zrobić, oprócz
    > "niewzięcia" po jego śmierci.

    I właśnie na to liczę.

    > Tego nie wiesz.

    Ja to wiem. My się nigdy nie pogodzimy.

    --
    ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego
    wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.