    From: "Mariusz" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sp z oo - sprawozdanie roczne
    Date: Thu, 30 Aug 2007 21:00:34 +0200

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:fb7059$abi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 30 Aug
    > 2007 18:48:09 +0200, Mariusz zeznał(a):

    > Ustawa o rachunkowości? ;)
    >
    > Art. 69.
    > 1. Kierownik jednostki składa we właściwym rejestrze sądowym roczne
    > sprawozdanie finansowe, opinię biegłego rewidenta, jeżeli podlegało ono
    > badaniu, z zastrzeżeniem ust. 1a, odpis uchwały bądź postanowienia organu
    > zatwierdzającego o zatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego i
    > podziale zysku lub pokryciu straty, a w przypadku jednostek, o których
    > mowa
> [...]

    Dziękuję:)
    Wygląda na to że zaspałem... :( Ach te wakacje ;)
    Jak zareaguje KRS jeśli uchwała o zatwierdzeniu była 30 czerwca a ja teraz
    zaniosę sprawozdanie....?
    Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji....?
    Może zmienić datę zatwierdzenia sprawozdania, żeby nie przekraczać 15 dni o
    jakich mowa w ustawie...?