  • Data: 2007-08-30 20:43:14
    Temat: Re: sp z oo - sprawozdanie roczne
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 30 Aug
    2007 21:00:34 +0200, Mariusz zeznał(a):

    > Jak zareaguje KRS jeśli uchwała o zatwierdzeniu była 30 czerwca a ja teraz
    > zaniosę sprawozdanie....?

    nijak :)
    jeśli masz cos wpisac do KRS, a tego nie zrobiles, Sąd wzywa do wykoanania
    tegoż w terminie 7 dni pod rygorem grzywny (nr art. nie pamiętam ;) ).
    Jeśli - jak rozumiem - nie dostales jeszcze wezwania to nic sie nie dzieje.

    > Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji....?

    złożyć sprawozdanie

    > Może zmienić datę zatwierdzenia sprawozdania, żeby nie przekraczać 15 dni o
    > jakich mowa w ustawie...?

    a chcesz mieć prokuratora na karku za fałszowanie dokumentów ?

    Złóż sprawozdanie, nie będzie problemów.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911