  • Data: 2013-06-07 23:29:30
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2013, Budzik wrote:

    > Robisz z ludzi z debili, ze posortować smieci nie bedą umieć?

    s/umieć/chcieć/

    Wyjdź na pierwsze z brzegu rondo lub nawet tylko "zwykłe
    skrzyżowanie" i odpowiedz na pytanie, czy używanie
    migaczy przerasta możliwości "zwykłego człowieka".
    Dla urozmaicenia można sobie również obejrzeć co
    np. się dzieje przy zwężkach. A to są już ludzie
    WYBRANI spośród "zwykłych" (zdali na PJ :P)
    Przepraszam że tak monotematycznie, ale ruch drogowy
    ma tę zaletę, że znakomicie ułatwia obserwację na żywo,
    bez przebijania się przez dokumenty (w tym szukanie
    nieistniejących statystyk zachowań).

    > Przeciez o wyrobienie dobrych nawyków chodzi.

    Jeśli dobrze zrozumiałem, teza brzmi "nie zadziała".

    pzdr, Gotfryd