  • Data: 2013-06-07 19:02:34
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-07 18:17, Budzik pisze:

    > Aha. Mam wrażenie że masz problem.
    > Może wyprowadź się do jakiegos innego minerałopaństwa?

    Pracuję nad tym z całych sił :)

    > Ale zapewne;
    > - wspolnota bedzie sortowac

    Najprawdopodobniej właśnie to zadeklaruje.

    > - nie zapłacisz wiecej

    Zapłacę więcej niż płacę teraz.

    > - bedziesz miał swiadomosc, ze ogrmnie wieksza ilosc smieci jest
    > posortowana (bezcenne)

    Obawiam się, że ta bezcenna świadomość nie będzie mi dana.

    > Ale oczywiście ponarzekać mozna.
    > P.S. Zauważyłeś, że pisałem o czymś zupełnie innym?

    Dopiero teraz :)

    > Pisałem o tym, ze ludzie z jednej strony narzekają na kotrole a z drugiej
    > przy durnych smieciach beda sie czuli bezpiecznie jak przy kazdym smietniku
    > bedzie kontroler... Bo sasiad będzie źle wrzucał...

    Sąsiad to pół biedy. Namierzymy i wyrwiemy chwasta :) Problem jak zwykle
    tkwi w szczegółach. Jeżeli firmy odbierające śmieci będą rygorystycznie
    weryfikować czy są one faktycznie posortowane to obawiam się, że bez
    kontrolera się nie obędzie. Ludzie będą podrzucać sobie śmieci, bo tak.
    Widzę jak to teraz wygląda. Nie wyobrażam sobie zabezpieczonych
    śmietników na osiedlach z wieżowcami.

    > A może jednak po okresie przejściowym będzie coraz lepiej?

    Może. Jednak moim zdaniem ta ustawa nie będzie miała z tym nic wspólnego.