    From: "Mlody" <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sluzebnosc - prosba o prade
    Date: Wed, 18 Mar 2009 21:49:06 +0100

    news:vfr796-p42.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Mlody pisze:
    >
    > > 1. jak to najlepiej zalatwic?
    >
    > Polubownie ;)
    tego jestem zwolennikiem, i to zaproponowalem ;)

    > Polubownie - koszt stosownego wpisu do księgi wieczystej.
    Jestem po pierwszej rozmowie i w ich wydaniu polubownie to 10 000PLN z
    mozlilwoscia niewielkiej negocjacji.

    > Owszem. Możesz też zmusić drogą sądową do ustanowienia służebności.
    a cos wiecej ?

    > W rozmowie pamiętaj, żeby służebność obejmowała dojście, dojazd i
    > przeprowadzanie mediów - i to przez wszystkie prywatne kawałki drogi aż
    > do najbliższej gminnej.

    to akurat sami zaproponowali " w pakiecie" ale za 10kPLN. Z przeprowadzonej
    rozmowy wynika ze jestem trzeci bo w tamtym roku 2 sasiadow juz zaplacilo