    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sluzba wojskowa po studiach
    Date: Thu, 1 Feb 2007 07:20:03 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 31.01.2007 Karol MARCHEWKA <k...@-...pl> napisał/a:
    > Odbywa się je jako sześciotygodniowe szkolenie po 2 lub 3 roku studiów
    > Szczegóły w ustawie o powszechnym... oraz Rozp. MON w sprawie
    > odbywania przeszkolenia wojskowego... z 26 maja 2003r.

    Sory, Tobie się nie chce w paru słowach napisać, a mi się aż tak na
    potrzeby tej dyskusji nie chce szukać po ustawach i je analizować, co to
    też może z nich w praktyce wynikać. Podług moich wyobrażeń więc, w
    najlepszym wypadku kandydaci byliby równi, choć sam fakt istnienia u kogoś
    chęci do skoszarowania i biegania po poligonie, zamiast realizowania się w
    inny sposób (z czym nie ma problemów) wydaje mi się dość dziwny. Inaczej
    mówiąc, jeśli merytorycznie kandydat byłby ok, to nie byłoby to brane pod
    uwagę. Jeśli byłby na granicy, tylko powiększyłoby to wątpliwości.

    --
    Marcin