  • Data: 2009-07-27 11:37:21
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 13:08:23 +0200, kris napisał(a):

    > Czyli uważasz że Tp bardziej opłaca się zrezygnować ze 100zł przychodu niż
    > płacić 5zł miesięcznie?

    Następny który wkłada mi do dyskusji coś czego nie napisałem. Co za
    popierdolona mentalność nie których osobników ;)
    Żeby płacić 5zl miesięcznie, to nasz pytek by się musiał na to zgodzić.
    Wątpię by za 5zł nasz pytek uzyskał parkowanie samochodu w "swoim rejonie".
    A o to się rozchodzi. Dzierżawca może sobie wyceniac na 5zł - a acet pokaże
    że za tyle nie wydzierżawi sobie terenu na parkowani eauta - i wio - tepsa
    niech zwija żagle.
    Jeżeli to go nie będzie satysfakcjonowało - to wypowie (o ile jest
    zawarta!) dzierżawę i niech sobie tepsa przebuduje infrastrukturę tak by
    nie przechodzić przez jego nieruchomość.