  • Data: 2009-07-25 10:58:34
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spokojnie możewsz sie domagać darmowego abonamentu i darmowych rozmów.
    > Ja dobrze ponegocjujesz to i darmową neostrade dorzucą;))

    NIech się domaga jeszcze nowego laptopa co dwa lata, co się będzie
    ograniczał;)

    > A tak na poważnie- zapytaj w TP tam pewnie mają stosowne dokumenty (zgoda
    > właścicela gruntu)

    Ja też teraz na powaznie: zgoda poprzedniego właściciela nie wyklucza
    mozliwości domagania sie od tepsy opłaty za służebność przesyłu. Rzecz nie w
    tym, czy się nalezy tylko czy warto sobie zawracac gowę. Bo ile on ma metrów
    działki zajętych pod ten słup? Może liczyć na parę zotych miesięcznie za
    metr kw. Warto sie szarpać dla kilku złotych?