eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoskładanie reklamacjiRe: składanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: składanie reklamacji
    Date: Wed, 3 Sep 2003 12:05:51 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 65
    Message-ID: <bj4lev$fsg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3f55bdb9$1@news.vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1062590751 16272 172.20.26.240 (3 Sep 2003 12:05:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Sep 2003 12:05:51 +0000 (UTC)
    X-User: lidmar
    X-Forwarded-For: se198.internetdsl.tpnet.pl
    X-Remote-IP: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162701
    [ ukryj nagłówki ]

    DimmuR <d...@k...chip.pl> napisał(a):

    > Witam!!
    >
    > Na początku lipca złożyłem reklamację (za czerwiec) dostawcy usług
    > internetowych tytułem przerw w dostępie do Internetu dłużej niż
    > określony w umowie czas (72 godziny). W Regulaminie który dostałem do
    > umowy widnieje punkt:
    >
    > 11.4 Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej
    > wniesienia.
    >
    > Na początku sierpnia złożyłem kolejną tego typu reklamację, tym razem za
    > lipiec, z tego samego tytułu.
    >
    > Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na złożone pismo. Chciałbym się zatem
    > dowiedzieć czy określenie 'powinna' zobowiązuje firmę do rozpatrzenia i
    > powiadomienia o wyniku składającego reklamację w określonym terminie?


    zobowiązuje... i nic poza tym, chybaż że potrafisz wykaząc szkodę majątkową
    poniesioną z powodu nietermionowego rozpatzenuia reklamacji



    > Czy jeśli minął termin 14 dni czy reklamację można uznać za pomyślnie
    > rozpatrzoną?

    nie można
    Jakie przepisy to regulują?


    jezli dostęp do internetu jest usługa telekomunikacyjna o charakterze
    powszechnym (nie za bardzo mogę teraz sprawdzić) to jest rozporządznie
    wykonawcze do ustawy Prawo telekomunikacyjne,
    jeśl nie - to tylko umowa i kodeks cywilny
    >
    > Jest to dla mnie o tyle istotne że reklamacje te dotyczyły zwrotu ok.
    > 80% poniesionych kosztów.
    >
    > Mam jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu zmienił się najemca lokalu i
    > umowa z dostawcą została podpisana na nowo. Jednakże od dnia
    > powiadomienia o zmianie przez dwa miesiące faktury przychodziły na
    > starego najemcę (który już nie żył). Czy jestem zobowiązany do zapłaty
    > owych rachunków? (Dostawca stwierdził że prześle 'korektę').


    nie bądźmy aż tacy drobiazgowi - jeżli w tym okresie korzystałeś z usług to
    wypada zapłacić, ale prośbe o wystawienie faktury korygującej na wszelki
    wypadek bym żłożył


    Czy są
    > jakieś przepisy regulujące to?
    >
    rozporządznie wykonawcze do utawy o VAT,


    pzdr


    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1