  • Data: 2009-09-28 12:36:12
    Temat: Re: skarga na działanie prokuratora i sądu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jednak mam kolejne pytanie. To co sie dzieje a moze nie dzieje w mojej
    sprawie przechodzi ludzkie pojęcie. Chcę przenieść sprawę do sądu w
    innym miejscu. Poradzono mi napisanie skargi na prokuratora i panią
    sędzinę. Ale... co może mi zrobić i tak juz bardzo złosliwa pani
    sędzia jeśli prezes sądu okręgowego moją skarge odrzuci? Do kogo

    przyzwyczaj sie, ze zejesz w Panstwie bezprawia, policyjnym gnoju w ktorym
    sedzia i prokurator to najwyzsza wladza i dobrac im sie do tylka nie sposob.
    Pojedyncze przypadki jakie sa to tylko na pokaz, zeby nie bylo gadania, ze
    nikt z nimi nic nie robi

    Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
    obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

    Icek