  • 1. Data: 2009-09-28 12:22:02
    Temat: skarga na działanie prokuratora i sądu
    Od: cyrena <e...@g...com>

    Witam po raz kolejny.

    Juz pytalam na forum o sposob działania w mojej sprawie.
    1.
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/8f99a18f92025755/e9a14a01924eb0b3?lnk=g
    st&q=wtargni%C4%99cie+do+mieszkania+i+wymiana+zamk%C
    3%B3w+-+pilne!#

    2. http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/152be966341faa73?hl=pl#

    Jednak mam kolejne pytanie. To co sie dzieje a moze nie dzieje w mojej
    sprawie przechodzi ludzkie pojęcie. Chcę przenieść sprawę do sądu w
    innym miejscu. Poradzono mi napisanie skargi na prokuratora i panią
    sędzinę. Ale... co może mi zrobić i tak juz bardzo złosliwa pani
    sędzia jeśli prezes sądu okręgowego moją skarge odrzuci? Do kogo
    skierować skargę na działanie prokuratura? w jaki sposób
    najskuteczniej zadziałać, żeby to :kolesiostwo: zatrzymac?
    Jutro (29.09.09) miala odbyć się następna sprawa. Dziś zadzwoniłam do
    mojego pełnomocnika (z urzędu, który generalnie ma moją sprawę
    gdzies...) a on mnie oświecił, że nie ma sprawy - jest przesunięta na
    inny termin. Ani ja, ani moj partner nie dostaliśmy żadnej informacji
    z sądu o przesunięciu. Mój partner pracuje w Irlandii i musiał
    przyjechać na tę sprawę. Dziś się okazało, że niepotrzebnie i że
    stracił 10 dniowy zarobek oraz pieniądze na bilety. O tym, że sprawa
    została przesunięta wiadomo było 3 tyg temu. Nikt nie raczył nas
    poinformować. To chyba nie jest w porządku... Dlaczego sąd nas
    traktuje w taki sposób? Kto ma teraz zapłacić za ten stracony czas?
    Dlaczego jesteśmy okradani przez sąd? Czy nie wystarczy, że już raz
    zostaliśmy doszczętnie okradzeni?
    Chcę złożyć skargę na bezczelną panią sędzinę, która siedzi tam jak za
    karę i wydaje się, że ma wielkie pretensje do mnie, że nie zgadzam się
    z działaniem prokuratora, piszę wnioski, jestem oskarżycielem
    posiłkowym i miałam czelność zażądać pełnomocnika z urzędu.
    Chcę złożyć skargę na prokuratora, który także od początku miał moją
    sprawę gdzieś między pośladkami.

    Skargi czy cierpliwie poczekać do końca sprawy tym zakichanym mieście
    i wtedy uderzyć?
    To jest na tyle bulwersujące, że myślę o zawiadomieniu telewizji, może
    wtedy coś się ruszy. Wszystko trwa od 13.01.09, ,ja pogrążam się
    finansowo a osoby, które mogłyby zadziałać mają na wszystko czas.
    (wiem ze chaotycznie, ale znow się gotuję... czy to sie kiedyś
    skonczy?)

  • 2. Data: 2009-09-28 12:36:12
    Temat: Re: skarga na działanie prokuratora i sądu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

[...]
    ----------------------------

    przyzwyczaj sie, ze zejesz w Panstwie bezprawia, policyjnym gnoju w ktorym
    sedzia i prokurator to najwyzsza wladza i dobrac im sie do tylka nie sposob.
    Pojedyncze przypadki jakie sa to tylko na pokaz, zeby nie bylo gadania, ze
    nikt z nimi nic nie robi

    Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
    obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

    Icek

  • 3. Data: 2009-09-28 16:06:41
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
    > obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.
    >
    > Icek

    Serio? Hahahahahaha, ale klika :>

    Nie smieje sie z Twojego nieszczescia, tylko z absurdo, ze takie gowno
    nie tylko siedzi po ziemi, ale sie panoszy i decyduje jakiego koloru
    bedziesz dzis np. kolor zielony :)

  • 4. Data: 2009-09-28 18:12:50
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    > Ja w sekretariacie sadu dowiedzialem sie, ze pani sedzina sie na mnie
    > obrazila i nie napisze pisemnego uzasadnienia bo moja sprawa jest blacha.

    sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału..
    wątpie, żeby się narażała

  • 5. Data: 2009-09-28 19:50:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Lookasz" <l...@p...cutit.fm> napisał w wiadomości

    > sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału..
    > wątpie, żeby się narażała

    Jaka dyscyplinarka? Po otrzymaniu nominacji sędziowskiej stajesz się
    świętą krową i musiał byś cholernie dużo narozrabiać aby ją stracić.

  • 6. Data: 2009-09-28 20:23:14
    Od: cyrena <e...@g...com>

    halooo!! czy mozecie pomóc mi zamiast rozprawiac nad tym co napisal
    Icek?
    czas mnie nagli a ja stoje w miejscu :(

  • 7. Data: 2009-09-28 20:27:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cyrena pisze:

    > halooo!! czy mozecie pomóc mi

    Tu chyba nikt nie ma kontaktu do TVN czy Polszmatu.

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-09-29 08:26:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > sorry ale nie wierze... za coś takiego jest dyscyplinarka od strzału..
    > wątpie, żeby się narażała

    I Wydzial Karny, II Kp 372/09, moj wniosek z 3 czerwca 2009 roku. Sedzina
    obrazila sie za to, ze w prosbie o pisemne uzasadnienie zawarlem
    stwierdzenie "w celu przedlozenia u Rzecznika Praw Obywatelskich".

    Icek

  • 9. Data: 2009-09-29 08:27:36
    Temat: Re: skarga na dzialanie prokuratora i sadu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    halooo!! czy mozecie pomóc mi zamiast rozprawiac nad tym co napisal
    Icek?
    czas mnie nagli a ja stoje w miejscu :(

    --------------

    wez profesjonalnego pelnomocnika. Trudno cos doradzic. Z jednej strony
    teoria, z drugiej zupelnie inna praktyka.

    Icek

  • 10. Data: 2009-09-29 08:31:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I Wydzial Karny, II Kp 372/09, moj wniosek z 3 czerwca 2009 roku. Sedzina
    > obrazila sie za to, ze w prosbie o pisemne uzasadnienie zawarlem
    > stwierdzenie "w celu przedlozenia u Rzecznika Praw Obywatelskich".

    skarge na powyzsze zlozylem 19 sierpnia gdy tylko dowiedzialem sie z jakiego
    powodu (ustnie) nie wydano mi pisemnego uzasadnienia.

    Chcesz uwierzyc ? Zadzwon, podaj sygnature i zapytaj sie jaki bieg nadano
    sprawie i czemu ciagle nie ma pisemnego uzasadnienia. Majac sygnature i daty
    pism (wniosek o sporzadzenie pisemnego uzasadnienia datowany jest rowniez na
    3 czerwca 2009 roku), sygnatura w prokuraturze 1Ds 1412/08)

    Icek