    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarga do trybunalu w starsburgu- pytanie
    Date: Tue, 22 Feb 2005 07:18:03 +0100
    Sender: f...@o...pl@212.126.9.78

    .Witam!

    Moja sprawa bylaw drugiej instancji ale wrocila do pierwszej bo jak
    powiedziano jeden z bieglych zostal przesluchany jako swiadek a nie jako
    biegly, wrocila podobno z bledow merytorycznych tylko wszytko ciagnie
    sie od nowa , pomimo tego ze sa trzy opinie bieglych stwierdzajacych
    wine lekarzy w tym momencie jest robiona 4 opinia na wniosek lekarza.
    Bylo oskarzonych dwoch lekarzy ale jeden poddal sie karze dobrowolnej.
    Zeby uscislic bedac tylko oskarzycielem posilkowym mozna skarzyc o
    przewleklosc zarowno w polsce jak i w strasburgu- tak?

    Ania