  • Data: 2005-10-29 10:18:22
    Temat: Re: skacowany rowerzysta !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczery żal, błaganie o warunkowe umorzenie, zobowiązanie nabycia
    > alkomatu (żeby na przyszłość sprawdzać, jaki jest poziom, bo teraz
    > myślałeś, że powinni już był wywietrzeć)...

    O, tak dodatkowo: kumpel mi opowiadał, jak wracał z sylwestra - z dwoma
    znajomymi. On pił niedużo, bo miał następnego dnia prowadzić. Znajomi
    pili więcej. Jeden z nich dużo więcej ;)

    Następnego dnia wracają.

    Patrol zatrzymał, dał dmuchać kierowcy (temu, co pił mało): wyszły
    jakieś śladowe ilości, które mogą wystąpić nawet po wypicu syropu czy
    zjedzeniu dużej ilości niektórych owoców.

    Dwal pasażerowie z ciekawości poprosili o możliwość testowego dmuchnięcia.

    Ten, co pił średnio - dowstał wynik tak na granicy (gdyby siedział za
    keirownicą, zabraliby gona badanie krwi). A ten, który pił najwięcej: 0.0.

    Tak więc jak pojedziesz po tej linii (zwłaszcza jeśli szczerze myślałeś,
    że powinieneś mieć już blisko zera) a sędzia dobrotliwy, to może się
    ulituje...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)