  • Data: 2005-10-29 18:57:02
    Temat: Re: skacowany rowerzysta !!
    Od: "Maciej K." <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem bede odpowiadal za 87 & 2 k.w. tak mi napisali w pismie z
    sądu,
    na kwitku z postanowieniem sądowym o zatrzymaniu prawo jazdy...
    Swoja drogą bede prosił chyba o warunkowe umorzenie sprawy i powiem ze
    jestem gotowy przeznaczyć jakąs kwote pieniedzy na jakis szpital...
    Co Wy na to??? Znajomy mi mowił ze podobno takie rzeczy przechodzą...
    Ewentualnie gadać że piłem dużo godzin wczesniej i że czułem się trzeźwo i
    byłem nieświadomy tego iż mogę coś mieć "na wydechu"...Ewentualnie gadać na
    koniec że prawo jazdy są mi potrzebne bo utrzymuję sie z tego że pracuje
    jako kierowca???
    Co Wy na to???

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:djvim1$3s5$1@node1.news.atman.pl...