  • Data: 2008-03-30 20:43:32
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com pisze:

    > Art. 543 KC jest przepisem względnie obowiązującym. Zawiera po prostu
    > dyrektywę interpretacyjną i stosuje się go tylko, jeśli sprzedawca nie
    > zastrzegł, że w danym wypadku nie należy jego zachowania traktować
    > jako złożenia oferty. Jeśli sprzedawca chce, może wyłączyc jego
    > stosowanie. Może też oświadczyć, że składa ofertę tylko niektórym.

    Dlaczego wzglednie obowiazujacym? To w jakim celu ustawodawca stworzyl
    caly dzial poswiecony tylko i wylacznie sprzedazy i w dodatku zawarl
    zapis ze przepisy tego dzialu stosuje się do sprzedaży konsumenckiej w
    takim zakresie, w jakim sprzedaż ta nie jest uregulowana odrębnymi
    przepisami?? Po co ustawodawca tworzyl cos co jest wzglednie obowiazujace?

    > Oferta jest oświadczeniem woli !!!!

    Zgadza sie. I samo wystawienie towaru na widok publiczny wraz z
    oznaczeniem ceny jest tym oswiadczeniem woli ze strony sprzedawcy ze
    dany towar chce sprzedac! Teraz jesli ja wyraze chec zakupu, czyli
    przyjme jego oferte, to dochodzi do zawarcia umowy sprzedazy!!

    Jacek