  • Data: 2008-03-30 13:01:11
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 14:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:753c7d39-3440-4151-bcbe-0c6c1814d15c@
    d1g2000hsg.googlegroups.com...

    > A ja gdzieś pisałem o obchodzeniu ustaw karnych? Działanie, by było
    > przestępstwem, musi być bezprawne. Wejście do otwartego sklepu nie jest
    > działaniem bezprawnym z samego założenia. Toteż powstrzymujący selekcjoner
    > popełnia przestępstwo zmuszania do określonego zachowania, a jeśli to
    > pracownik ochrony, to dodatkowo jeszcze przekracza swe uprawnienia.

    Wejście przez otwartą bramę do cudzego ogrodu lub przez otwarte drzwi
    do cudzego mieszkania też nie jest samo w sobie przestępstwem.
    Natomiast jeśli właściciel postawił pracownika który wzbrania
    przejścia, a ktoś wchodzi mimo protestów tego pracownika to popełnia
    przestępstwo. Otwarte drzwi, jeśli całkształt zachowania uprawnionego
    wskazuje na coś innego, nie oznaczają zgody na wejście.