  • Data: 2008-03-30 12:29:01
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:aaa771f7-47b9-46dc-8198-46ddcb39b29b@b1g2000hsg
    .googlegroups.com...

    > Ofertą jest tylko takie zachowanie danej osoby, chociażby dorozumiane,
    > z którego wynika wola zawarcia umowy (art. 66 par. 1 k.c.). Samo
    > otwarcie lokalu nie świadczy o woli zawarcia umowy o określonej
    > treści. A już na pewno ustawienie selekcjonera wskazuje, że prowadzący
    > przedsiębiorstwo nie ma zamiaru kierować oferty do każdego.

    Ustawienie selekcjonera nie ma żadnego sensu, bo ja nie mam obowiązku
    rozmawiania z każdym naprzykrzającym się typem pod sklepem. Znam przypadki,
    w których rzeczony selekcjoner po prostu dostawał po twarzy za natręctwo.
    Wchodzący może równie dobrze w ogóle nie znać języka polskiego. Sklep, to
    sklep. Wisi tabliczka "otwarte" to sama w sobie jest ofertą. Ofertą również
    jest wpis do ewidencji podmiotów gospodarczych w Gminie.

    Nie obraźcie się, ale nie chce mi sie tych samych argumentów przytaczać po
    raz n-ty. Wszystko jest w archiwum - akurat w tym wypadku przebogatym.