  • Data: 2007-09-06 05:00:35
    Temat: Re: selekcja i prawo
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 22:45, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Nie wazne jest jak nazywa sie prowadzona dzialalnosc badz lokal.
    > Najwazniejsze jest co znajduje sie w opisie przedmiotu wykonywanej
    > działalności.
    >
    > W przypadku wspomnianej Kaczki jest to m.in.:
    >
    > 52.25.Z - Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych,
    > 52.26.Z - Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych, 52.27.B - Sprzedaż
    > detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała, w
    > wyspecjalizowanych sklepach, gdzie indziej niesklasyfikowana, 55.30.B -
    > Placówki gastronomiczne pozostałe, 55.40.Z - Bary
    >
    > --
> [...]

    Ani nazwa, ani opis przedmiotu działalności nie ma większego znaczenia
    w tym kontekście. Nazwa jest informacją skierowaną do potencjalnych
    klientów. Opis przedmiotu działalności jest informacją skierowaną do
    organu administracji. Ani jedno ani drugie nie tworzy obowiązku
    zawierania umów, nie może więc być podstawą do żądania od
    przedsiębiorcy okreslonego zachowania.