  • Data: 2021-06-25 19:51:57
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2021 o 18:52, J.F pisze:

    > To z 2019, a nie z pandemii :-)

    Z tego co pamiętam to z początków pandemii. Zresztą co wy z tą pandemią
    - sądy normalnie działały tylko głównie w trybie kapturowym - niby jak
    to ma usprawiedliwiać opóźnienia - jeszcze szybciej powinno iść, bo
    petenci nie zawracali dupy swoim istnieniem.

    > No i 3.5 roku jedna sprawa, czy razem z apelacja?

    Ponad dwa i pół podstawki (dwa posiedzenia - otwarcie i zamknięcie;) i
    niecały rok apelacja (jedno posiedzenie - ogłoszenie w trybie
    niejawnym). I tak się sprężyli, bo wcześniej czekali na potwierdzenie
    odbioru z poczty postanowienia o przeniesieniu w tryb niejawny... które
    wysłali pocztą... elektroniczną. Nawet nie skan z podpisem - maila -
    podpisanego ascii. I jak dzwoniłem co oni odpierdalają to prosili, żebym
    im przysłał pocztą oświadczenie że odebrałem mailem... W międzyczasie po
    prostu... zadzwonił RPO i mówi że wygrałem. Pytam o co biega a on mówi
    że odpis dostał i zdziwiony że ja nie. Trzy dni potem awizo u mnie -
    okazuje się, że samo wysłanie wyroku zajęło im półtora tygodnia od daty
    wyroku do stępla pocztowego;) Kto w polskim sądzie, ten w cyrku się nie
    śmieje. Całe szczęscie że podatnicy za to trochę kasy sypnęli, to jestem
    i tak do przodu:P

    Teraz się będę doktoryzował z prawa podatkowego, bo na razie państwo
    sobie przygarnęło podatek od odzszkodowania (oczywiście w 2 progu, bo
    jak dostajesz trzy i pół roczną pensję w rok to w drugi wpadasz) a IMHO
    za odszkodowania na podstawie KP się nie należy. Ale to sobie spokojnie
    w zimę ogarnę:P Może znow trochę kasy wpadnie. A co - polska bogaty kraj;)

    Mi akurat finansowo na dobre wyszło, ale ogólnie to tragedia. Trzy i pół
    roku czekania na przywrócenie do pracy to jest przecież zupełnie bez
    sensu - chyba że własnie przysługuje ci odszkodowanie w wysokości za
    cały okres pozostawania bez pracy.

    --
    Shrek