  • Data: 2009-11-09 19:17:23
    Temat: Re: ściganie z "urzędu"czy nie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja z pytaniem.

    On Mon, 9 Nov 2009, news.dialog.net.pl wrote:

    > Przesłuchująca zabroniła mi rozmowy z córka która była po przesłuchaniu [jako
    > świadek], a ja przed...

    Może ktoś skomentować?
    Przeglądam na chybcika KPK i nie widzę podstaw do zabronienia
    kontaktowania się świadków (to nie znaczy że ich nie ma).
    Prawdą jest, że przy *procesie* wyraźnie zaznaczono, że sędzia
    świadków wyrzuca z sali :), zaś o ile pokrzywdzony jest świadkiem,
    to ma być przesłuchany jako pierwszy, co może sugerować iż
    "niekontaktowanie" (przynajmniej do momentu przesłuchania)
    jest gdzieś sformalizowane.

    pzdr, Gotfryd