  • Data: 2004-09-25 01:44:34
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > a w jaki sposob one Cie krzywdza?

    Zakłócają mój spokój.

    > Ja wiem ze lubisz gdy Ci sie wklada,

    Po czym wnosisz?

    Nie, nie lubię.

    > ale nie mozna zakladac ze malemu dziecku by to sie tez podobalo.

    Pokrętną masz logikę. Dla mnie zaproszenie na lody jest zaproszeniem na lody
    a zaproszenie na seks jest zaproszeniem na seks. Udowodnij ze stuprocentową
    pewnością, że dla tego chłopaka nie.

    > proponuje mojemu, widze zaraz jak z innym robi, ale to sad ustali czy to
    > prawda choc jak to widzialem, gratuluje, EOT.
    > Sad by wypuscil, bo dzieciak ktory robil to za pieniadze by nic nie
    > powiedzial.

    Nie tędy droga, nie uważasz?

    > i przez lata mialo by mnie skrecac, ze nie tknalem typa ktory chcial
    > sie seksisc z moim dzieciakiem? O nie, z pewnoscia nie.

    Skręcać? To że masz wypaczone poczucie sprawiedliwości to twój problem.
    Proponuję poddać się leczeniu.

    > 13? :-)

    Nadal pudło. Uprzedzając następne pytanie, nie 14.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl