  • Data: 2014-04-06 13:02:29
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Chlorek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlk2a1u.7cd.proteus@pl-test.org...
    > On 2014-04-06, Ajgul <p...@k...uz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Umiem sobie wyobrazić:
    > "ten samochód jest do DG, nie będę go używał do celów osobistych"
    > I prosto jest to udowodnić, *i* dopóki jest prowadzona taka ewidencja
    > nie ma żadnych odliczeń/doliczeń.

    Problem z tobą, że nie wiesz jak to się robi, więc sobie nie umiesz
    wyobrazić.
    Jest arkusz do rozliczania kilometrówki i zawsze wpisujesz stan licznika,
    trasę, cel podróży itd.
    Jak byś użył prywatnie, to nic nie wpiszesz, albo prywatne użycie i tyle.
    Na koniec miesiąca masz km przejechane służbowo i prywatnie, co w tym
    trudnego? Gadanie z tobą, to jak uczenie kogoś mailem jak się sznuruje buty.