  • Data: 2014-04-05 17:45:17
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:2nitmer8k6s7.wtxp7vkql5f2$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >>> 100% używanego w firmie, to czemu nie mogę go rozliczyć w jakimkolwiek %

    > Dobrze że wcześniej zryczałtowany przywołałeś.
    > Prostym i 'sprawiedliwym' rozwiązaniem byłoby gdyby ustalono, że kto chce
    > 'dokladnie' od/roz/liczyć koszty auta firmowego musi się potrudzić ze
    > szczegółową dokumentacją. Kto nie chce - ma ryczałt. Oweż 50%.

    No właśnie, o to chodzi. Co w tym trudnego, zwłaszcza, że to jest tylko
    spisywanie licznika?
    50%, a 100% - kiedy niektórzy robią 3-4 tysiące km miesięcznie - to kasa,
    którą zabiera rząd ludziom, którzy muszą zapieprzać w pracy długie godziny.

    A.