  • Data: 2014-04-04 14:37:35
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnljt5uf.6t3.proteus@pl-test.org...

    > Nie. Jest przekomplikowane i biurokratyczne. Dla wszystkich.
    > Poza tym sprawdzałoby się tylko na "zużyciu", nie zaś na elementach
    > pozostałych, czyli np. cenie samochodu.

    Ty w ogóle nie słuchasz.
    Co jest biurokratyczne? Skoro mam prowadzić kilometrówkę dla samochodu na
    100% używanego w firmie, to czemu nie mogę go rozliczyć w jakimkolwiek % i
    rozliczyć tylko ten procent?
    Czyja to biurokracja?
    To jest FAKT, a nasi urzędasy zakładają fikcje.
    Ja mam tramwajem jechać do tesco mając samochód pod domem?
    CO jeszcze, może mam wyjść spod prysznica jak mi się lać chce?

    A.