  • Data: 2007-10-11 16:26:40
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 17:32:57 +0200, Johnson napisał(a):

    > Twoje zdanie jest złe. Granica jest określona w art. 140 kc.
    > Trzeba czytać nie tylko pierwszych 10 artykłów ;)

    Przecież te dwa artykuły są podobne - wytyczają tę samą granicę.

    > Bo ja wiem, podbno psy i ich właściciele się do siebie upodabniają :)

    Z kotami tak samo - ale ja się do nich upodobniam tylko psychicznie.
    To że się lubię ubierać na czarno nie ma związku z tym że miałem
    czarnego kota ;-)

    > Oj, proszę naprawdę nie widzisz jak ktoś fotografuje? Do okulisty.

    Nie widzę - potrafię zobaczyć tylko czy trzyma w ręku aparat
    fotograficzny, ale to czy fotografuję wiem dopiero jak zobaczę
    zrobione zdjęcie na ekraniku. Póki nie zobaczę to mogę co
    najwyżej założyć że ten ktoś ma zamiar fotografować.

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=zakaz

    Niech Ci będzie - słownikowo masz rację.

    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2459955
    > A teraz powiedz którego słowa nie rozumiesz?

    "wykonywać fotografie za pomocą aparatu fotograficznego"
    uff.. bo już się bałem że fotografować znaczy trzymać aparat w ręku.
    Czyli jednak ja zrozumiałem dobrze.

    Pozdrawiam,
    Henry