  • Data: 2007-04-27 08:35:39
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Michał <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > No i co mam napisać? I tak nie rozumiesz tego co się do ciebie pisze.

    Co to jest? SOT#12? *
    Jak dotąd żadnych argumentów nie zauważyłem, prócz żenujących podśmiewań
    z wątkotwórcy, który ma rację i powinien mieć udostępnioną możliwość
    wykonania zdjęć.

    Za to w przykładny sposób dla polskich kauzyperd posunąłeś się do
    argumentów osobistych, które widzę w każdym poście. Takie śmieci moralne
    polskiego wymiaru sprawiedliwości powinny zostać usunięte 18-19 lat
    temu. Tylko dlatego piszę jeszcze w obronie w tym wątku, nie schlebiaj
    sobie i nie myśl, że to dla wątpliwego Twojego towarzystwa.

    * Standardowa Odpowiedź Trolla nr 12
    --
    pzdr