  • Data: 2007-04-27 09:26:07
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 20:21:00 +0200, Johnson napisał(a):

    > W każdym normalnym systemie sądownictwa tak jest, jakbyś nie wiedział.
    > Nawet w Strasburgu ;), który jest zapewne twoim ideałem sprawiedliwości.
    Też uważam, że w cywilizowanym systemie osoba chcąca wywołać jakieś
    działania elementów systemu sprawiedliwości winna za te działania
    zapłacić, z góry. Praca policji, techników, prokuratorów, sędziów,
    sekretarek i sprzątaczek sądowym przecież kosztuje. Np. jest włamanie,
    pobicie, morderstwo, oszustwo - poszkodowany wpłaca zaliczkę na przyjazd
    policji, działania prokuratora itd. Nie ma zaliczki - nie ma ścigania.
    Upss! Właśnie niedługo upływa termin rozliczenia się z tych zaliczek -
    30.IV, tak?

    --
    pozdro
    poreba