  • Data: 2007-04-27 12:06:18
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > To tylko moje zdanie, a ono nie jest powszechnie obowiązujące ...
    > Są sensowniejsze działania niż robienie awantury i to jeszcze w dodatku
    > pracownikom, którzy nie mają na to żadnego wpływu.

    a jezlei ow pieniacz pieniaczy bo przyszedlszy na rozprawe na godz. 16 z
    godnie z zawiadomieniem dowiaduje sie ze odbyla sie ona o 15. a Pani
    sie poprostu pomylila, to dalej jest smeisznym pienaiczem?
    Bo takie przypadki tez byly (na grupie rowniez).

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)