  • Data: 2007-04-27 14:54:19
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 13:43:42 +0200, Johnson napisał(a):

    > Są sensowniejsze działania niż robienie awantury
    Są sytuacje gdy zrobienie awantury jest najbardziej sensownym i
    racjonalnym sposobem załatwienia problemu. ->
    > i to jeszcze w dodatku pracownikom,
    > którzy nie mają na to żadnego wpływu.
    -> szczególnie w sytuacjach gdy druga strona nie ma wpływu,
    a stara się mieć, za wszelką cenę. Niekoniecznie chodzi tu o sytuację
    zupełnie nieracjonalnego zakazu fotografowania akt /bo racjonalnych
    argumentów nawet Ty nie podałeś/.

    Przykład: gdybym, z premedytacją - nie w afekcie, onegdaj nie zrobił
    awantury pewnej biurwie od meldunków pewnie jeszcze do tej pory bym się
    usiłował zameldować 'tam' aby ona zechciała mnie wymeldować 'tu' - od
    pocz. '90. Spokojne tłumaczenia, wskazywanie, i cytowanie podstaw prawnych
    nie pomagało. Dopiero awantura u jej bezpośredniej przełożonej z
    zaangażowaniem szefa tej ostatniej pomogło. Gdybym próbował załatwić
    sprawę zgodnie z przyjętymi raczej zasadami (skargi, odwołania, pisma)
    pewnie też bym oczekiwany efekt osiągnął ale w maksymalnym dozwolonym
    terminie

    --
    pozdro
    poreba