  • Data: 2012-10-02 13:14:41
    Temat: Re: sad pracy
    Od: olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 12:30:50 +0200, D.P. napisał(a):

    > Sad orzekl "natychmiastowa wykonalnosc" i wyrok nieprawomocny i ze ja
    > moge sie odwolac. Ale nie wiem od czego mam sie odwolywac jak orzeczenie
    > i wyrok byl takie jak w pozwie chcialem. I tyle zasadzil odszkodowania
    > co chcialem czyli 3 miesieczne wynagrodzenie.

    Skoro jesteś zadowolony, to się nie odwołuj.
    Ale odwołać może się Twój pracodawca, który sprawę przegrał.

    > Powiedzial coś czego nie zrozumialem o miesiecznym wynagrodzeniu na
    > poczatek nawet jeżeli nie bedzie jeszcze uprawomocienia? Czy ktoś mial
    > coś takiego lub wie ?

    Tzw. rygor natychmiastowej wykonalności, w tej części pracodawca powinien
    Tobie wypłacić kasę od razu, nawet jeśli się odwoła.

    > Czy mam czekac na list z sadu z potwierdzeniem wyroku czy czekac na
    > urpawomocnienie sie ?

    Listu nie dostaniesz, natomiast jeśli pracodawca nie przyśle Ci tej 1
    pensji, to powinieneś zwrócić się od odpis z klauzulą w części dotyczącej
    rygoru natychmiastowej wykonalności -- i z tym możesz iść do komornika.

    Reszta po uprawomocnieniu się wyroku w całości (czyli np. po apelacji).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl