  • Data: 2006-08-22 01:29:07
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 20:19:53 +0200, Szerszen napisał(a):

    > pewnie, bo pies to dresiaz i o niczym tak nie mysli jak o tym aby cie z
    > tylu atakowac, juz nie tworzmy takich historii
    Zaprzeczasz istnieniu zmiennych cech osobniczych u psów?
    Podziela jeszcze ktoś z Tobą takie rewolucyjne w etologii poglądy?
    A marzące/1/ jedynie o tym by pogryźć wszystko, co w zasięgu szczęk pcy
    łańcuchowe, bite i poniewierane od szczeniaka nie istnieją?

    A nawiązując do Twojej wypowiedzi w innym podwątku: wiesz jaką siłę nacisku
    ma przeciętnej wielkości psina w szczękach? KAŻDY pies jest potencjalnie
    niebezpieczny. Piszesz coś o ludzkim moredercach, gwałcicielach i
    rabusiach. Tak również każdy człowiek jest potencjalnym... Dlatego
    zazwyczaj rozsądni ludzie pilnują swojego mienia przy obcych, nie chodzą
    na spacery z grupką podpitych facetów w ustronne okolice... Zazwyczaj też
    starają się zabezpieczyć innych, smyczą, kagańcem. Zazwyczaj.

    /1 po psiemu oczywiście, bez nadmiernej antropomorfizacji
    Aha, jeden z owczarków jakiem mialem, i który zwykł niańczyć moje pociechy
    o mało nie zagryzł pewnego jegomościa usiłującego w drodze do mojego domu
    dodawać sobie animuszu rauszem, i kijem w łapie.

    --
    pozdro
    poreba