  • Data: 2004-09-21 11:48:43
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Beatka wrote:

    > Jestem bezsilna.Co moge jeszcze zrobic? Caly czas slysze, ze NIC sie nie
    > stalo, wiec policja nie ma podstaw, aby cokolwiek zrobic.Na co mam czekac?
    > Az zaciagnie na sile moje lub inne dziecko do piwnicy?

    No cóż - za Stalina było tak, że się na Łubiance za podejrzenia sąsiadów
    lądowało. Teraz trzeba niestety ktoś musi popełnić jakieś przestępstwo,
    żeby go uwięzić (nawet 'tylko' ponownie).

    > Wg mnie to zaproszenie mialo zdecydowanie podtekst seksualny, wg policji
    > nie.

    Ponownie: winę trzeba udowodnić. Podejrzenia i czyjeś prywatne
    skojarzenia podtekstów nie są żadnym dowodem.

    > A facet (wlasciwie to mlody chlopak) przesiaduje sobie na laweczce pod
    > blokiem , obserwuje bezczelnie i wymownie dzieci bawiace sie w piaskownicy
    > pod okiem opiekunow. Wodzi za nimi wzrokiem! Wgapia sie jak sroka w kosc.On

    Od kiedy gapienie się jest nielegalne?

    [ciach]

    > mieszkaja w kawalerce (1 pokoj).Patrzymy ze zgroza jak ostatnio bardzo
    > opiekuje sie przyrodnia siostra, chodzi z nia na zakupy itp.Czesto sa
    > widziani razem.Dziewczynka ok. 5 lat, dopiero niedawno zaczela mowic, jest

    Wolisz, żeby ją np. kopał?

    [ciach]

    > Mam madrego i samodzielnego syna.Teraz nie pozwalam Mu wychodzic na
    > podworko, wszedzie chodzimy razem. Adas jest rozzalony, bo to dla niego
    > kara.Niby rozumie, ze tak trzeba ale ma do mnie zal. Czy trzymanie dzieci
    > 24godz/dobe za raczke ma rozwiazac nasz problem?????? Po to uczymy je
    > ostroznosci i rozwagi aby nigdy nie pozwolic na samodzielnosc? Wyjscie na
    > male podworko przed blokiem jest chyba czyms normalnym? Dla naszych dzieci
    > juz nie.

    Sądząc po Twoim opisie delikwenta on nie z tych, co zaciągają na siłę,
    tylko z tych, co 'kuszą'. Więc chyba jednak Twój syn jest poza
    zagrożeniem - chyba, że sam sie skusi...

    [ciach]

    > Jednego nie rozumiem.Zawsze narzeka sie na przepisy prawa.Sa takie jakie sa
    > i nie mozna nic zrobic. To dlaczego sie tego prawa nie zmienia??????????????
    > Ile trwa zmienienie paragrafu, ze pedofil musi sie poddac leczeniu po
    > wyjsciu na wolnosc???????????? Czy tak naprawde to nie chcemy zmienic tego
    > prawa, aby bronilo nas, wolimy aby bylo dogodne dla zloczyncow.

    Leczenie przymusowe to też kara. Tylko na skutek opinii publicznej
    takich ludzi chętniej wysyła się do więzienia (chęć zemsty), niż na
    leczenie (chęć rozwiazania problemu). I to jest właśnie błąd - bo przede
    wszystkim powinni być leczeni, a dopiero ewentualnie potem karani.