  • Data: 2022-09-12 07:01:10
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZCP, w jednym z tych art. co odnosił się do naszej dyskusji było
    > pokreślone, że chodzi o małe dawki, jak rozumiem wystepujace już po
    > latach. W końcu nie zrobili z tego miejsca getta i ludzie z poza
    > Hiroszimy się tam później tez osiedlali.

    W artykule który podał olin było pisane o dużych dawkach z hiroszimy i
    nagasaki.

    > Z tymi szczepionkami to dziwnie jest i chyba nikt tego nie ogarnia mam
    > wrazenie.

    Tak naukowo to nic dziwnego w nich nie ma - coś jak szczepionka na grype
    i tak samo działa. Wszystko działa perfekcyjnie zgodnie z dotychczasową
    wiedzą. Gdyby nie religia dookoła tego, to nikt by się nie dziwił, ze
    działa niecałe pół roku, raczej nie działa na przyszłe mutacje i trzeba
    się szczepić co sezon, żeby miało sens. Problem w tym, że wytworzono
    "naukowy konsensus" a jednocześnie okazuje się, że oczekiwania tego
    konsensusu mają się nijak do praktyki, która jest jednak zgodna z
    klasyczną wiedzą o wakcylologii... No i głupia sprawa - jak tu się z
    twarzą wycofać...

    > Ale czy promieniowanie jonizacyjne pomaga w ulepszaniu tego mechanizmu?

    Skoro pracownicy "narażeni" na małe dawki są bardziej odporni na raka to
    czysta koincydenicja mówi że tak (oczywiście jak wielokrotnie
    podkreślałem budząc śmiech olina - koincydencja to tylko koincydencja -
    ci mogą się po prostu zdrowiej odżywiać). To działa na oko podobnie do
    systemu immunologicznego - jak nie jest "terenowany" małymi dawkami to
    jest mniej skuteczny.

    > W sensie, ze są zawsze podawane minimalne dawki, które uznaje się za już
    > szkodliwe i jest to dodatkowo podzielone na efekty ostre i chroniczne.

    No ale to jest właśnie zaprzeczenie LNT - jest próg.

    > Dlaczego nie? Pewnie połowa co lepszych prac się na takim schemacie
    > opiera :)

    E chyba nie. Albo dokonała się jakaś rewolucja w metodach naukowych o
    której nie wiedziałem.
    https://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/teori
    a-mechanik-hipotezy-od-teorii-nie-odroznia-komiks.jp

    > Tylko jakby było to promieniowanie monochromatyczne to miałbyś podstawy
    > aby nie kupować. Z faktu, że jedzenie rzodkwi jest korzystne, nie
    > wynika, że korzystne jest jedzenie związków rtęci, które sie tam tez
    > mogą znależć.

    No ale rozmawiamy o LNT dla promieniowania słonecznego. Promieniowanie
    jonizacyjne też ma różne widma.

    ;)

    --
    Shrek