  • Data: 2022-08-18 16:39:23
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2022 o 15:38, Akarm pisze:

    > Może za ponad 100 ton padłych ryb, za śmierć rzeki?

    Jaka śmierć rzeki? Takie zdarzenia powtarzają się cyklicznie. Tylko nikt
    nie pisuje takich alarmistycznych artykułów.

    > Za różne zdarzenia można winić dziennikarzy. Bo to wyjątkowe gnidy są,
    > ale tylko te spoza pisowskich "mediów narodowych". Zamiast zgodnie z
    > linią rządową siedzieć cicho, to pokazują... Powinni czerpać wzór z
    > funkcjonariuszy podległych Jackowi Kurskiemu i Danielowi Obajtkowi.

    Nie, powinni ustalić fakty i na nich się opierać. Już tu pisałem, że nie
    jest problemem napisanie, że pływają w Odrze śnięte ryby. Ale pasowałoby
    zapytać jakiś ekspertów, czy t osie często zdarza? Czy są pomysły na
    jakieś przyczyny? Czy jest to jakoś szczególnie niebezpieczne?

    A tu napisali, że w ogóle jest jakaś tragedia. Osoby próbujące zwracać
    uwagę, ze chwilowo nic ne wiadomo, to są pacyfikowane, bo zamykają
    dziennikarzom usta, bo ukrywają prawdę, bo przecież lepiej, by
    ostrzegali ludzi. No więc moim zdaniem, jeśli mają pisać głupoty, to
    lepiej by nic nie pisali. Przy czym ja po prostu wiem, że łżą, natomiast
    kilka osób może brać te głupoty na poważne.

    --
    Robert Tomasik