  • Data: 2022-08-18 17:08:41
    Temat: Re: ryby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2022 o 16:54, J.F pisze:
    > To niech minister stanie na wysokosci zadania i oglosi
    > "skala obecnego zjawiska nie odbiega od poprzednich".

    Ale minister nie wie, czy odbiega, czy nie, bo na razie to badamy. Po za
    tym, jak powie, ze nie odbiega, to oszołomi zaczną krzyczeć, ze
    bagatelizuje, a jak powie, że nie odbiega, to zaczną się pytania "jak
    bardzo" :-)

    > A moze odbiega ?

    Nie ma dwóch identycznych spraw.

    > Co to "smierci rzeki" ... IMO - rzeka plynie, w jeszcze w Brzegu
    > zadnej martwej ryby nie było.
    > A Bałtyk dosc duzy:-)

    No wiec ja się na tym nie znam. Problemem jest to, ze dziennikarze też,
    ale zamiast poczekać na wyjaśnienie, to piszą. Czasem udaje im się
    trafić - przeważnie, jak się pomylą, ale to już mój złośliwy komentarz.

    --
    Robert Tomasik