  • Data: 2007-04-11 03:54:36
    Temat: Re: rozwod z wylacznej winy a wyrok - jakie szanse
    Od: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flex" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:evh0jj$9vv$1@inews.gazeta.pl...

    > Argumentujac swoj czyn podczas sprawy (probujac sie bronic), sedzina
    > powiedziala zdanie ktore scielo mnie z nog "Widziały gały co brały" Od
    > tej pory nie wierze w nasz wymiar sprawiedliwosci.
    > stad tez moje pytanie na grupach, a do prawnika musze isc, wiem o tym :)
    > Czekam teraz na dokumenty z sadu.

    Jak tylko dostaniesz dokumenty wal z nimi do prawnika (najlepiej w
    sądzie zapytaj się o prawników zajmujących się sprawami rozwodowymi i u
    takich szukaj porady) wyłuszcz mu temat i zobaczysz co Ci powie. Wtedy
    zadecydujesz jaką formę obrony przyjąć. Zależy to też czy właśnie dokumenty
    bedą o rozwód z Twojej winy, a może żona pójdzie po rozum do głowy i zechce
    bez orzekania o winie.
    Zresztą taką formę rozwodu możesz zaproponować na rozprawie przed sądem.
    A wymiar sprawiedliwości jest dla tych ktorzy mają lepszą bajerę... więc i
    tu prawnik się przyda bo Ci podpowie jakich argumentów uzywać i ewentualnie
    na jakie normy zasady obowiązki małżeńskie powoływać się.
    Pozdrawiam.