  • Data: 2003-01-28 10:20:55
    Temat: Re: rozwód - ratunku...
    Od: "Marek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > : 1. Czy "precyzowanie pozwu" oznacza,
    > : że treść tamtego pozwu jest nieaktualna w całości?
    >
    > nie,
    > oznacza że sąd, albo nie zroumiał czego dokładnie chcesz, albo co bardziej
    > prawdopodobne, nie wyraziłeś tego wystarczająco jasno

    Niewyraziłem się wystarczająco jasno.
    Moja żona w swoim pozwie nie wypunktowała czego chce,
    lecz opisała słownie swoje roszczenia.
    Teraz w "piśmie przygotowawczym pozwanej" jest wszystko wypunktowane.

    > : 2. Nie czuję się winny rozkładu małżeństwa, więc chciałbym,
    > : aby sąd w orzeczeniu o rozwodzie napisał, "z winy powódki".
    > : Jest taka możliwość?
    >
    > o ile to z winy powódki nastąpiło

    :-)
    Zdaje się, że potrzebuję adwokata...

> [...]
    > :
    > : Nie mogę powiedzieć (napisać), że to z winy powódki,
    > : bo z automatu będzie to moja wina?
    >
    > nic w sądzie nie ma z automatu :) (prawie nic, ale na pewno nie to. Oni po
    > prostu napisali czego chcą)
    >
    > : 3. Czy dobrze rozumiem, że "powierzenie powódce wykonywania władzy
    > : rodzicielskiej nad ... przy pozostawieniu pozwanemu osobistych
    > : kontaktów z dziećmi" jest odebraniem mi praw rodzicielskich?
    > : Mam po prostu odpisać "pkt. 3 - nie zgadzam się"?
    >
    > możesz, możesz też napisać, ze ty chcesz wykonywać władzę rodzicielską,

    Jak do tej pory nie wykonuję władzy rodzicielskiej,
    bo żona uniemożliwia mi kontakt z dziećmi...
    Napisała coś w stylu, że , że tłukłem dzieci, rzucałem nimi po ścianach,
    itp.

    > : 4. Jak mam napisać, że całe uzasadnienie jest wyssane z chorej głowy?
    >
    > ja robię tak - streszczam krótko argumenty drugiej strony i piszę
    > 1. powyższe stanowisko jest nieprawdziwe :)

    Dzięki.

    > : 5. Jak mam wogóle napisać, że żona jest chora psychicznie?
    >
    > "żona jest chora psychicznie", ale może lepiej wnieś o
    ubezwłasnowolnienie,
    > jeżeli jest naprawdę

    Zachowuje się przeciętnie - nie mam żadnych dowodów,
    oprócz awantur słyszanych z pewnością przez sąsiadów.
    Cała dokumentację medyczna żony jak i dzieci została w jej mieszkaniu.
    Mogę jako dowód przedstawić coś, czego nie mam?
    Dokumentacja medyczna jest do odtworzenia w szpitalu,
    i innych placówkach, ale pewnie na żądanie Sądu.

    > : Mam problem, bo żona naprawdę miała poważne uszkodzenie
    neurologiczne,
    > : więc nie chciałbym jej dodatkowo ranić, z drugiej strony
    > : to jest poważny problem, który ma wpływ na jej agresywne zachowanie.
    >
    > to jej pomóż a nie rań, ale pamiętaj przy tym o sobie
    >
    > : Odpowiedź na Pismo przygotowawcze pozwanej.
    >
    > tak na szybko.
    >
    > najpierw napisz czego chcesz (o co wnosisz - później uzasadnienie)
    >
    > zastanów się czego chcesz. najpierw piszesz, ze chcesz się rozwieść,
    > później, że masz nadzieję, że do rozwodu nie dojdzie.

    Złożyłem swój pozew ze względu na niemożność widzenia
    się z dziećmi i na fakt, że nocami wybywała z domu.
    Gdyby tylko chciała, myślę, że możnaby wiele naprawić.

    > jeśli Twoja żona ma problemy ze zdrowiem.
    >
    > Powinieneś zaprzeczyć wszystkiemu. Jest takie zgrabne sformułowanie.
    Pozwany
    > przeczy wszelkim faktom i okolicznościom poza wyraźnie przyznanymi.
    >
    > Poza tym, to że jesteś pozwanym nie znaczy, żę musisz się tylko bronić,
    > możesz też "atakować".
    >
    > Opisując sytuację pisz
    > Twój sposób przedstawienia sprawy - dowód itd. itd.
    >
    > wytrwałości życzę :)

    Dziękuję