  • Data: 2003-01-28 10:05:14
    Temat: Odp: rozwód - ratunku...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b14sqo$fe2$...@n...tpi.pl...
    > 2. Nie czuję się winny rozkładu małżeństwa, więc chciałbym,
    > aby sąd w orzeczeniu o rozwodzie napisał, "z winy powódki".
    > Jest taka możliwość?

    oczywiście nalezy o to wnioskować...

    > Nie mogę powiedzieć (napisać), że to z winy powódki,
    > bo z automatu będzie to moja wina?

    po zebraniu materiałów dowodowych w sprawie sędzie oceni po ,której stronie
    leży wina ...

    > 3. Czy dobrze rozumiem, że "powierzenie powódce wykonywania władzy
    > rodzicielskiej nad ... przy pozostawieniu pozwanemu osobistych
    > kontaktów z dziećmi" jest odebraniem mi praw rodzicielskich?

    nie , nie ozacza to pozbawieniem władzy ...będziesz miał władze ograniczoną
    do ogolnego wgladu w wychowanie i rozwój dziecka a to znaczy ,że nie ma
    możliwości inaczej określić tej władzy ...fizycznie dziecko może być przy
    jednej osobie a z drugą poprzez kontakt...

    Mam po prostu odpisać "pkt. 3 - nie zgadzam się"?

    nie, masz wyrazić swoje stanowisko ...czy dziecko powinno być powierzone
    bezposredniej władzy matce czy Tobie...

    > Albo może "władza rodzicielska obojgu rodzicom"?

    w takim podziale j.w władza nad dzieckiem sprawowana jest przez jednego
    rodzica a drugi ma wglad w jego wychowanie i rozwój...

    > 5. Jak mam wogóle napisać, że żona jest chora psychicznie?

    jeżeli była leczona możesz wnioskować o dopuszczenie dowodu z karty
    szpitalnej lub z rejonu ... sąd może zwrócić się o przesłanie karty
    chorobowej pacjenta...

    > Na razie chciałbym się jednak przejść do RODK i próbować
    > dojść do jakiejś ugody odnośnie praw rodzicielskich dla obojga
    rodziców.
    > Nie mógłbym dzieciom przecież powiedzieć, że nie chciało mi się o nie
    > walczyć.

    możesz wnioskować w dalszym ciągu o przeprowadzenie badań w RODK

    > "Po urlopie macierzyńskim powódki przez pół roku pozwany nie pracował
    ,,,".
    > Prawidłowo powinno brzmieć: "Pozwany za namową teściowej i żony
    zrezygnował
    > z pracy. Zrezygnował z pracy ze względu większe zaufanie obu kobiet do
    ojca
    > dziecka pod względem prawidłowej opieki nad nim. Powódka za namową własnej
    > matki doprowadziła dziecko jak i siebie do patologicznego stanu, który
    > obecnie wymaga regularnego zakupu leków".

    a gdzie Ty byłeś wtedy kiedy dopuszczała się do stanu nazwanego przez Ciebie
    patologiczniego?

    > "Dziecko całymi dniami leżało w łóżeczku w pidżamce, praktycznie
    > nieprzytomne, gdyż przyjmowało leki psychotropowe w celu wyeliminowania
    > możliwości pojawienia się drgawek". Jeden z lekarzy stan dziecka określił
    > słowem "warzywko", które w sposób oczywisty wyjaśni, z jakiego powodu nie
    > bawiłem się z dzieckiem.

    co zrobiłeś jako ten kochający tatuś żeby sytuacja się zmieniła?

    > Jedyne prawdziwe zdanie z którym muszę się zgodzić brzmi "Nie jest także
    > prawdą, by powódka zdradziła pozwanego". O ironio jest także prawdziwe
    > zdanie "Jest prawdą, że powódka zdradzała, a prawdopodobnie nadal zdradza
    > pozwanego".

    ciekawego dlaczego skoro pozwany był tak doskonałym mężem ?

    > Sądowi wydanie orzeczenia o rozwodzie z winy małżonki. W chwili obecnej
    mam
    > nadzieję, że jeszcze pojawią się takie okoliczności, które spowodują, iż
    > porzuci zamiar rozwiedzenia się.

    czyli masz nadzieje na podtrzymanie tego związku... zastanowiłabym się nad
    tym co mogłbyś zrobić dobrego by ratować związek ale myśle,że zbyt daleko
    doszło do jak to nazwałes "patologi tego związku"

    Podjąłem już kroki, aby
    > dzielnicowy umożliwiał mi kontakty z dziećmi, ale uważam, że jest na tyle
    > dojrzała, że wkrótce powinna zrozumieć błędy swojego działania, które
    > najbardziej szkodzi naszym dzieciom.

    dzielnicowy nie ma nic tu do roboty ...do kontaktów z dziećmi może
    doprowadzić wydanie tymczasowego postanowienia regulujacego kontakty ...

    > szukać możliwości dorobienia na alimenty wieczorami, co przy prawie
    > dwudziestoprocentowym bezrobociu wydaje mi się nierealne.

    powinno się wnioskować do jakiej kwoty mają obniżyć alimenty na dzieci i
    przedłożyć dowody

    > Jeśli zaś chodzi o próbę pozbawienia mnie władzy rodzicielskiej nad moimi
    > dziećmi, (punkt drugi pisma przygotowawczego powódki)

    to nie jest pozbawienie władzy tylko o powierzenie władzy bezposredniej
    powódce a ojcu do osobistego wgladu w wychowanie i rozwój...

    Sandra