  • Data: 2007-11-02 19:32:25
    Temat: Re: rozwiązanie umowy na czas nieokreślony
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Nov 2007 14:52:08 +0000 (UTC), bhg napisał(a):

    > A przyszła także i za lipiec, nie zapłaciłam i teraz mnie straszą:) Okres
    > rozliczeniowy jest od 10, co chyba na jedno wychodzi.

    > Oni nie maja w zwyczaju wysyłac takiego potwierdzenia, jednak nie
    > zaprzeczają, ze umowa została wypowiedziana (mam zresztą potwierdzenie
    > wysłania listu poleconego) Od lipca juz nie przysyłali żadnch faktur do
    > zapłaty, czyli ze umowe rozwiazano. Chodzi tylko o ten dzwny sposób
    > naliczania 30 dni okresu wypowiedzenia. Czy wolno im tak kręcić żeby z 30
    > dni przewidzianych prawem (bo chyba jest jakiś przepis który to określa?)
> [...]

    Moim zdaniem troszeczkę źle policzyłeś.
    Okres "rozliczeniowy" w Twoim przypadku zawiera się pomiędzy 10 a 9
    następnego miesiąca. Skoro złożyłeś wypowiedzenie 20 maja to miesięczny
    okres wypowiedzenia rozpoczął bieg 10 czerwca o kończy się 9 lipca. To tyle
    w kwestii abonamentu który jest płatny z "góry". Opłaty za połączenia
    zapłacisz za tyle ile faktycznie wykonałeś(płatne z "dołu").

    Dlaczego przyjmujesz okres "rozliczeniowy" od pierwszego dnia miesiąca
    skoro w Twoim przypadku jest on inny?