    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: Thu, 21 Aug 2003 18:03:07 +0200

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > A jesli to prawda, to co?

    a to,że również ok. nie było możliwości w zależnosci od okolicznosci :)

    > ale tak tu chyba tak nie jest. Czytalas pierwszy post w tym wątku?

    i owszem czytalam ale tylko jedną strone medalu ...

    To jego
    > autor wniosl pozew o rozwod z orzeczeniem winy żony i to nie on i jego
    > swiadkowie, jak sugerujesz - starając się polubownie zalatwic sprawę,
    mowili
    > nieprawd na rozprawie rozowdowej, tylko swiadkowie zony, raz mowili ze
    bylo
    > cacy, a raz, ze nie.

    ze nie mowili w karnej wiec ? np. chcialam polubownie bez brudów wyszlam z
    sali a tu nalot ze strony męza ...wsciekłam sie ,udaje sie do prokuratury "
    chcialam polubownie ale z tym czlowiekiem sie jednak nie da ? " mogło tak
    być wiec nie wysluchawszy drugiej strony lepiej bysmy przestali juz
    dyskutowac na ten temat ...

    > jak to nie ma lamania prawa jak na rozprawie rozwodowej swiadkowie,
    mowili, ze
    > malzenstwo bylo cacy, a na rozprawie karnej ci sami swiadkowie mowili, ze
    > jednak mąż znęcał się nad żoną? Przeciez te informacje dotyczą tego
    > samego "przedmiotu"?

    owszem j.w ...słyszales ,że ktos po jakims czasie decyduje się ujawnic
    prawde?

    > ale ta znajoma jest stroną w sprawie! co mialy dzieci mowic, jak obok
    siedziala
    > matka, o ktorej juz tu wiemy, ze potrafi tym dzieciom niezle dokuczyc?

    jak wspomniano wczesniej byla jakas sprawa rodzinna i nie jest dziwne ,że
    dzieci są dalej przy tak mściwej matce? hm?

    a temat znętki w rodzinie
    > ostatnio bardzo modny się zrobil

    modny temat? ja bym to oceniła inaczej może w końcu wyjdzie na światło
    dzienne to co było wstydliwe dla wielu kobiet

    > no tak najlepiej jest skonczyc jak brakuje argumentow a cale wywody
    opierasz
    > na swoich domyslach, z gory zakladając, że facet pisze bzdury.

    nie zakładam z góry ,że pisze bzdury jesli jest tak jak pisze to jestem za,
    by utarto noska kobietce jednak po wypowiedziach jakie tu czytalam jestem
    przekonana , że troszeczke jest inaczej a ponadto o jakich argumentach
    mowisz by komus pomoc nalezy znac prawde a tu nie bylo prosby o pomoc
    jedynie pytanie czy takie wysluchanie jest zgodne z prawem ...odp. tak

    zainteresowany zadajac te pytanie liczył na to ,ze otrzyma odpowiedz ,ktora
    pozwoli mu na obalenie tego sposobu wysluchania i moje domysly idą dalej :)
    dlaczego ? skoro dowody juz w aktach sprawy przemawiają za tym ,że
    swiadkowie fałszywie zeznawali ? a może nie? i stąd pytanie i obawy? jaką
    przyjąc linie obrony? wiesz wlasnie naleze do osób które każde
    wypowiedziane słowo poddają analizie stąd tyle moich wątpliwości ....

    Sandra