  • Data: 2008-10-06 06:24:40
    Temat: Re: rowery na chodniku
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 07:49
    > (autor gacek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gcc8sm$dtg$1@news.task.gda.pl>):

    > Ale czego chcesz bronić? Tego, że jesteś niepartnerski i stanowisz
    > zagrożenie zupełnie bez powodu? Stosujesz się przynajmniej do punktu 6
    > tegoż artykułu?
    >
    > Kurcze, wkurza mnie jak szaleńcy rowerowi slalomem mkną pomiędzy pieszymi na
    > mieście.
    Mnie rowniez.Jednak jeszcze bardziej mnie wqwia jak jedzie sobie rowerek
    chodnikiem i nagle myk przez pasy pod kola wjezdza. Sa sytuacje, ze nie
    jestes w stanie zauwazyc takiego delikwenta lawirujacego miedzy pieszymi
    przy znacznej predkosci. Pomijajac fakt, ze nie wolno poruszac sie po
    pasach na rowerze - szesto sie konczy w wiekszych miastach na klotni i
    pretensjach rowerzysty, ze kierowca nie ustapil mu miejsca na pasach.
    kilkakrotnie bylem swiatkiem jak delikwent na rowerze konczyl podroz na
    szybie badz masce i czesto sam wzywal policje nieswiadomy swojej winy za
    co dostawal mandat i musial naprawic szkody powsate na aucie, pomijam
    fakt ze zazwyczaj rower do kasacji a delikwent poobijany i polamany w
    szpitalu.
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------