  • Data: 2008-10-06 06:59:04
    Temat: Re: rowery na chodniku
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:
    > Tego, że jesteś niepartnerski i stanowisz
    > zagrożenie zupełnie bez powodu?

    Ale znasz mnie, wiesz gdzie i jak jezdze?

    Aha, moje bezpieczenstwo jest dla mnie wystarczajacym powodem.

    > Stosujesz się przynajmniej do punktu 6
    > tegoż artykułu?

    Na chodniku albo drodze dla pieszych i rowerow - oczywiscie. Wiem gdzie
    jestem gosciem.

    > Kurcze, wkurza mnie jak szaleńcy rowerowi slalomem mkną pomiędzy pieszymi na
    > mieście.

    A mnie wkurzaja kolesie, ktorzy na drogach gdzie jest dozwolone 50
    rozpedzaja sie do 80. I wyprzedzaja rowerzystow mimo tego, ze nie ma na
    miejsca na bezpieczne wyprzedzanie. NIE O TYM RZECZ.

    gacek