  • Data: 2006-12-20 09:09:09
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekF napisał(a):
    > Witam
    > Te 0,7 to z dmuchania w radiowozie w taki maly , czy na komendzie w taki
    > duzy. Wiem, ze mnoza x 2.
    > Z malego mialem 0,62 w duzym 1,24.
    hehe, dwa pierwsze nie zadziałały, dopiero jak panowie z drogówki
    podjechali ze swoim w walizeczce to w pierwszej i chyba czwartej
    próbie zadziałał. Nie wiem ile było w tym mojej "zasługi" ale
    przyznam się, że nie dmuchałem dość ochoczo. A te moje 0.77%o to
    już po wyliczeniu z tabelki (miałem 0.34mg/l)

    pzdr