  • Data: 2006-12-20 14:57:32
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    roznica jest w kwalifikacji prawnej czynu..

    za samochod odpowiada sie z art. 178a par. 1 KK
    a za rower z art. 178a par. 2 KK

    rozroznienie miedzy czynem z paragrafu 1 i 2 jest w tym czy pojazd ma charakter
    mechaniczyny cze tez nie, ze swego czasu czytalem wykladnie z sadu najwyzszego
    ze pojazdem mechanicznym jest pojazd silnikowy zdolny do poruszania sie dzieki
    wlasnej mocy..

    tutaj macie tresc KK

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?
    todo=file&id=WDU19970880553&type=3&name=D19970553Lj.
    pdf