eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworoszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)Re: roszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)
  • Data: 2008-11-13 18:46:34
    Temat: Re: roszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnghnktd.uec.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Grunt to inteligencja... Bo wpisanie w protokół szkody przez odbiorcę,
    > że jego zdaniem nadawca źle zapakował w zasadzie zwalnia z
    > odpowiedzialności przewoźnika...
    opisano fakty (opisujący opisał) - sposób zabezpieczenia. - gdzie tu chcesz
    inteligencji?

    > przypadku ubezpieczyciel wypłaciłby odszkodowanie i byłoby po sprawie...
    jakbyś jednak użył inteligencji, to te dwie sytuacje się wykluczają:
    - albo za słabo zapakowana (=> wina wysyłającego)
    - albo nie za słabo zapakowana (=> wina kuriera)

    mi jednak chodzi o to, czy w przypadku kiedy zniszczenie było trudno do
    zauważenia przy odbiorze (a było i można próbować to wykazać) - czy wina
    spada na odbierającego, co przegapił swoje 5 minut, i reklamację złożył
    postfaktum. Pomoże ktoś?..



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1