  • Data: 2007-01-03 17:11:36
    Temat: Re: rezygnacja z zabojstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > przydalby sie dziennikarz prawnik specjalista od prawa karnego na
    > konferencji Ziobry :)

    Ale takiego Ziobro by nie wpuścił, bo by mu ciągle ten dziennikarz
    wytykał wpadki ;->

    [ciach]

    > Sam zamiar wlasnie z tego co pamietam (i co potwierdzil Johsnon) nie
    > jest karalny bo nie mozna przeciez za mysli karac, wiec chwilowo nie
    > zastanawiam sie nad udowodnieniem tego. :)

    IMHO właśnie dlatego, że takiego zamiaru nie da się udowodnić.

    > Tak swoja droga czy mozna by go - wiem ze to bezcelne - oskarzyc o
    > dokonanie oszustwa ? Wzial kase za robote ktorej nie mial zamiaru
    > wykonac :)

    A to zależy, jak dalej się historia potoczy.. Bo może, jako porządny
    obywatel, widząc kogoś, kto jest zdecydowany doprowadzić do czyjejś
    śmierci, "zagrał rolę" żeby teraz móc sprawę "nadać" odpowiednim organom
    i uratować człowieka, zanim tamten trafi na prawdziwego płatnego
    mordercę ;->