  • 1. Data: 2007-01-03 10:43:59
    Temat: rezygnacja z zabojstwa
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Pan X przyumuje zlecenie zabosjtwa, jednak odstepuje od jego wykonania,
    czy dalej grozi mu dozywotnie wiezienie czy to typowy medialny belkot w
    TVPis i naduzycie pewnych sluzb?
    Przeciez jezeli sprawca odstepuje od zamiaru nie odpowiada za usliwoanie
    (art 15 ust 1), przygotowanie (art 17 ust 1), nie mowiac juz o
    sprawstwie (dobrze odmienilem?)

    P.

  • 2. Data: 2007-01-03 11:04:08
    Temat: Re: rezygnacja z zabojstwa
    Od: f...@t...pl

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > Przeciez jezeli sprawca odstepuje od zamiaru nie odpowiada za usliwoanie
    > (art 15 ust 1), przygotowanie (art 17 ust 1), nie mowiac juz o

    Nierozsądne jest pisanie takie posta ze swojego hosta ziomus
    193.189.116.16

    Region: Pomorskie

    Miasto: Gdansk

    Pro-internet Sp. z o.o.

    Będe musiał złożyc donosik gdzie trzeba ! jak na pogromce
    sowieckich agentów przystało

  • 3. Data: 2007-01-03 11:06:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    f...@t...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Miasto: Gdansk
    >
    > Pro-internet Sp. z o.o.
    >
    > Będe musiał złożyc donosik gdzie trzeba ! jak na pogromce

    To zglos w Sopocie bedzie szybciej.

    P.

  • 4. Data: 2007-01-03 11:10:56
    Od: "Pogromca_Sowietów_her_Rufus3" <f...@t...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > To zglos w Sopocie bedzie szybciej.
    >
    > P.

    Olexy też tak mówił :D i zobacz jak skończył

  • 5. Data: 2007-01-03 12:03:05
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-03, Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:
> [...]
    > Przeciez jezeli sprawca odstepuje od zamiaru nie odpowiada za usliwoanie
    > (art 15 ust 1), przygotowanie (art 17 ust 1), nie mowiac juz o

    Wydaje mi się, że nie -> czynny żal. Art. 15.

  • 6. Data: 2007-01-03 12:31:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    f...@t...pl wrote:
    [ciach]

    > Będe musiał złożyc donosik gdzie trzeba ! jak na pogromce
    > sowieckich agentów przystało

    Cholerne święta... Znowu kolejne stado bachorów podostawało komputery...

  • 7. Data: 2007-01-03 12:34:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:
    > Pan X przyumuje zlecenie zabosjtwa, jednak odstepuje od jego wykonania,

    Za pokwitowaniem? ;->

    > czy dalej grozi mu dozywotnie wiezienie czy to typowy medialny belkot w
    > TVPis i naduzycie pewnych sluzb?

    Nie znam konkretów, ale dziennikarze z różnego rodzaju wiadomości
    niestety rzadko bywają kompetentni w sprawach bardziej skomplikowanych
    niż np. popularne imieniny czy program dnia ;->

    > Przeciez jezeli sprawca odstepuje od zamiaru nie odpowiada za usliwoanie
    > (art 15 ust 1), przygotowanie (art 17 ust 1), nie mowiac juz o
    > sprawstwie (dobrze odmienilem?)

    A jak planujesz udowodnić zamiar przyjęcia zlecenia, hmm? Bo samo
    uzgodnienie z klientem i wzięcie kasy to (zwłaszcza jak nie ma dowodów
    na rutynowe prowadzenie takiej działalności) jeszcze niczego konkretnego
    nie dowodzi.

  • 8. Data: 2007-01-03 12:37:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > Wydaje mi się, że nie -> czynny żal. Art. 15.

    a to nie dotyczy przypadku gdy np ktos komus dolewa trucizny do napoju
    w zamiarze jego zabicia, widzi ze osoba ta sie dusi, odstepuje od
    zamiaru wiozac ofiare swa do szpitala, by uratowac jej zycie, co
    niestety sie nie udaje ?

  • 9. Data: 2007-01-03 12:47:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > Pan X przyumuje zlecenie zabosjtwa, jednak odstepuje od jego wykonania,
    > czy dalej grozi mu dozywotnie wiezienie czy to typowy medialny belkot w
    > TVPis i naduzycie pewnych sluzb?

    Samo *przyjęcie zlecenia* nie jest karalne. Za sam zamiar się nie karze.
    Karalne staje się dopiero na etapie co najmniej usiłowania zabójstwa.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 10. Data: 2007-01-03 13:22:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

> [...]
    > uzgodnienie z klientem i wzięcie kasy to (zwłaszcza jak nie ma
    > dowodów na rutynowe prowadzenie takiej działalności) jeszcze niczego

    No to będzie doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. :-)

    Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153