eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: renta z tytułu niezdolności do pracy a staż pracy i inne warunki › Re: renta z tytułu niezdolności do pracy a staż pracy i inne warunki
  • Data: 2005-07-25 17:44:28
    Temat: Re: renta z tytułu niezdolności do pracy a staż pracy i inne warunki
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wlodek1111" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1122137468.734477.36490@z14g2000cwz.googlegroup
    s.com...
    Witam mam 40 lat.W 2005.06.06 lekarz orzecznik zus .całkowita
    niezdolność do pracy data powstania niezdolności 07.11.2003r.Mam
    przepracowane 16lat do 1999 roku, a od 31.10.2000r do
    30.10.2001R zasiłek dla bezrobotnych. a w 2003r.
    01.03.04.05.06.07.12

    praca na umowę zlecenie.od której były
    odprowadzane składki na ubezpieczenie emerytalne i zdrowotne, czy
    należy się renta

    Decyzję o przyznaniu renty wydaje ZUS, gdzie trzeba złożyć odpowiedni
    wniosek z kompletem dokumentów. I to w ZUS można pytać, czy renta
    przysługuje, ponieważ ZUS zna historię Twego ubezpieczenia rentowego
    oraz historię Twej niezdolności do pracy z powodu choroby.

    wa