  • Data: 2002-08-28 20:07:26
    Temat: Re: rekojmia a terminy
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Z tymi 14 dniami ostrożnie albowiem będąc na miejscu sklepu powiedziałby ....
    ok ale ja musiałem oddać płytę do rzeczoznawcy więc termin obowiązujący to 21
    dni - więc dla swojego dobra staw się w 22 dniu i możesz żądać bez względu na
    wszystko aby rozpatrzyli reklmacjie wg. roszczenia zawartego we wniosku, jesli
    byly dwa np. odstapienie od umowy obnizenie ceny - ty wybierasz (jest jeszcze
    kwestia kontruprawnien czyli moga zabloowac Twoje zadanie odstapienia od umowy
    poprzez wymiane na nowy sprzet wolny od wad ale to tylko jeden raz jest mozliwe)

    No chyba ze we wniosku jaki złożyłeś umówiłeś sięco do obowiązywania innych
    terminów wówczas te obowiązują.

    Czyli pamiętaj jeśli w ciagu max 21 dni nie dostaniesz listu do domu w ktorym
    sklep odrzuci reklamacje - (chyba ze podales nr tel wiec na pewno zadzwonia
    nastepnym razem nie podawaj tel tylko adres) - mozesz byc pewnym iz bez wzgl na
    all reklamacja traktowana jestjako rozpatrzona na twoja korzysc.

    Czyli czekaj nie chodz do nich nie dowiaduj sie o nic bedzie OK - brat w ten
    sposob wymiienil HDD - nie do konca dotkniety wada z ktora nie mial on nic
    wspolnego- no ale tego nie wiem na pewno ja tylk opilotowalem reklmacje- jesli
    rozumiesz o czym mowa - no cóż DURA LEX SED LEX